Nacházíte se zde: Úvod » FAQ

FAQ


» Jaká je ochrana osobních údajů zákazníků?

Náš web vyžaduje pouze údaje o objednavateli pobytu. Není nutno sdělovat údaje o spolucestujících. Veškeré údaje o objednavateli jsou v naší databázi nadstandardně zabezpečeny a jsou využívány pouze pro naši interní potřebu a pro naše interní marketingové aktivity. Údaje o klientech jsou zpracovány v souladu se zákonem 101/2000 Sb.

» Jaké jsou výhody koupě pobytu přes internet oproti koupi v hotelu nebo v CK?

Na jednom místě naleznete aktuální a velmi širokou nabídku pobytů a navíc si můžete při vyhledávání zvolit parametry, které jsou pro Vaši dovolenou důležité (destinaci, termín, cenu apod.). To vše se k Vám dostává v přehledné jednotné formě, nemusíte tak vyhledávat zájezdy na různých internetových stránkách, v různých katalozích či navštěvovat desítky cestovních kanceláří.

Několik výhod:

  • aktuálně nabízíme několik tisíc možností ubytování ve všech termínech roku
  • vše pohodlně, přehledně a na jednom místě – šetříme Váš čas i peníze
  • detailní popis hotelů i regionů s fotografiemi – víte, kam cestujete
  • Váš pobyt si můžete objednat z kteréhokoli místa v České republice
  • v případě problému s on-line rezervací Vám naši zkušení pracovníci rezervačního oddělení kvalitně a ochotně poradí
  • navíc k pobytu získáte bonus ve formě věrnostní slevy, slevy v zajímavých turistických, sportovních a kulturních cílech v místě Vaší dovolené atd.

» Jaká je cena pobytů?

Všechny ceny jsou shodné nebo nižší v porovnání s pultovými cenami. Podrobné informace k případným odchylkám jsou uvedené ve Všeobecných smluvních podmínkách.

» Co se stane, když nezaplatím požadovanou zálohu či platbu za pobyt?

V takovém případě bude pobyt v souladu se Všeobecnými smluvními podmínkami stornován. V případě, že zjistíte, že jste např. opomněli platbu uhradit a je již po termínu splatnosti, doporučujeme IHNED kontaktovat rezervační oddělení (e-mail: rezervace@chata.cz, tel.: 518 307 728) a dohodnout řešení problému. Systém využívá určité pojistné doby pro platbu a je pravděpodobné (ozvete-li se v krátké lhůtě po splatnosti), že bude možné vše „zachránit“. Doporučujeme však hradit platby včas a nespoléhat na jiné možnosti.

» Jsou zájezdy pojištěny?

Cestovní pojištění není v ceně pobytů zahrnuto. Při pobytu v ČR využije každý klient svou standardní zdravotní pojistku. V případě náročných a rizikových sportů doporučujeme připojištění.

» Jak dlouho trvá vyřízení mé objednávky/poptávky?

Většinou je potvrzení rezervace zasláno do 10 minut po obdržení Vaší rezervace. V některých výjimečných případech může potvrzení trvat déle.

» Odeslal(a) jsem svoji objednávku již před více hodinami, ale stále mi nepřišlo e-mailem žádné potvrzení. Co mám dělat?

V takovém případě Vás žádáme, abyste zatelefonovali na tel: 518 307 728 a naše pracovnice společně s Vámi problém vyřeší.

» Jak efektivně používat vyhledávání?

Snažte se vybrat taková kritéria, aby počet nalezených pobytů nebyl příliš velký - vyhledávání potom trvá zbytečně dlouho a zdlouhavé je i přecházení na další stránky. Přidejte například omezení maximální ceny, vyberte si konkrétní region nebo zvyšte kategorii ubytování.

» Nenalezli jste odpověď na Váš dotaz?

Prosím kontaktujte nás na adrese info@chata.cz nebo na telefonním čísle: 518 307 728


Vyberte si svoji dovolenou